Thursday, December 23, 2010

Kõlapaelad

Suure nõelumise vahepeal olen jõudnud ka veidi kõlatada. Esiteks üks väheke talvisemate värvidega pael, mis on 320 cm pikk ja 3 cm lai, ehk siis sobib päris korralikuks vööks, mida saab mitu korda ümber vöökoha panna.


Väike kevade meeldetuletus sinise-kollase ja tumerohelise vööga, millel mul lõpuks pärast pikki katsetusi tuli ka jooksva koera muster välja. Olen enda üle päris uhke- samas, ei saa olla halba ilma heata ja selle paela puhul unustasin absoluutselt ära äärekõlade ühes suunas keeramise ning seega on äär väheke omapärane, aga pole hullu miskit. Arenguruumi omamine on alati tore. See pael on 310 cm pikk ja 2 cm lai.


Pikalt katsetamist nõudnud vöö hakkas lõpuks ka välja tulema. Oma katsetuste kohta kirjutasin selles postituses. Lõpptulemusega olen rahul, tuli täpselt nii nagu ma tahtsin. Paela pikkus 170 cm ja laius 2,5 cm.


Need kolm paela on hetkel saadaval, kui on soovi, siis võtke ühendust susa@tarbatu.org

No comments: