Friday, September 3, 2010

Väike tutvustus

Mina olen Susanna, rohkem tuntud hüüdnime Susa järgi. Olen juba neljandat aastat Muinas-Eesti klubi Tarbatu liige ning tegelen muinasaja taaskehastamisega. Siia blogisse postitan edaspidi pilte oma riietest ja muust käsitööst ning kirjutan ka juttu juurde. Esialgu teen lihtsalt väikese pildiülevaate oma varustusest, kuid hiljem võin täpsemalt kirjeldada ka lõikeid ja kõike muud, mis käib ühe muinasvarustuse loomise juurde.

Enamjaolt ilmub siia blogisse arvatavasti materjali tekstiili ja kõlatamise ning nõelkudumise kohta, kuid mingil hetkel teen kindlasti pildid ka oma nugadest ning muudest ehetest, et oleks adekvaatne ülevaade kõigest, mis mul ürituste ajal küljes ripub. Kui jõuan, siis võin siia kirjutada ka ülevaateid üritustest ning Tarbatu tegemistest ja panna nendest ka pilte üles.

Väga pikka sissejuhatust pole vist vajagi, seega panen selle postituse lõppu veel paar pilti endast muinasvarustuses, et oleks mingi ettekujutus ja ülevaade minu varustusest.




No comments: