Sunday, September 5, 2010

Nõeltehnika

Panen praegu üles siiani nõeltehnikas valminud sokid ja ühe kindapaari, hiljem üritan teha väikse kokkuvõtte linkidest õpetustele ja teha pilti ka oma nõelast, mille ma hetkel ära unustasin.

Viimasena valminud sokipaar, oletatavalt jalale, mille suurus on u 42. Tegin jätkuvalt sama vea mille olen pidevalt sokkidega teinud, nagu võib näha ka alumistelt piltidelt, ehk kannale üleminek pole piisavalt järsk ja nii hakkab sokk jalas veidi kiskuma ja pole just kõige mugavam. Järgmiste sokkidega üritan seda viga parandada.

Sel suvel valminud nõelsokid endale, said päris mugavad ja näha on juba ka kandmisjälgi. Kand on natuke kehvasti välja tulnud, aga kannatavad kanda küll.

Minu teine nõelsokkide paar, tulid väga pikad ja neid on veidi raske jalga saada, aga kui juba jalas on, siis istuvad päris hästi.

Tegin endale suve jooksul ka kindad, et talvel käed väga ei külmetaks, võib-olla Tarbatu talvelaagris kuluvad ära.

Nõeltehnikas asju tehes on mul tekkinud harjumus teha asju täpselt enda käte või jalgade järgi ja seega tulevad sokid/kindad täpselt parajad- jalga/kätte on veidi keeruline saada, aga muidu on mugavad. Raske on ka teha nõeltehnikas asju kellelegi teisele, kuna ei saa kogu aeg jalga proovida ja suurust kohenda. Nüüd olen ühe suurema sokipaari teinud ja tean, mis on vead ning järgmine kord üritan paremini teha. Mu enda varustus hakkab vaikselt täielikult valmis saama ja võiks vahelduseks kellelegi teisele ka midagi nõeluda, sest kui palju mul endal neid sokke ikka vaja läheb...

3 comments:

TÄPI said...

proovi sokkide puhul seda, et alustad talla-alust riba varem. ehk siis riba on pikem ja kanna keeramist alustad ka varem, siis tuleb teravam nurk.

Susanna said...

Aitäh nõuande eest :) Kahtlustasingi, et midagi sellist tuleks kasuks...

Anonymous said...

Hei, inspireerituna suvel Hansapäevadel Sinuga rääkimisest õppisin ka nõeltehnika selgeks; sokid tegin nii, et jätsin kanna lihtsalt alguses tegemata, lasin mööda sääreosa kohe üles edasi ja jätsin kannaks augu nagu pöidla jaoks. Siis kui sääreosa valmis, hakkasin ringiratast kahandades kanda tegema ja sai igati kobe. Võib-olla mitte nii autentne nagu Sul, ei tea :)

Tiina